top of page

yoksa ben insan değil miyim çiçeğim

içimde yavşayan bir coğrafya var / ben insan değil miyim çiçeğim?

içimden çıkarıyorum rengarenk paspaslar ayaklarınla bas diye

bir günde on beş kere sevişen adam içimden geçiyor / işsizlik gittikçe artıyor çiçeğim

geçiyor belli belirsiz bir burukluk bir hüzün içimden / sana gelince çoğalıyor

içimden yorgun işçiler geçiyor enselerini soğuk güneşlerin yaktığı

içimden ferrari geçiyor satıp bilgeleşemiyorum çiçeğim

bu şarkı içimden senin için geliyor çıtır çıtır ye diye beni

içimden kızılırmak geçiyor balıklar geçiyor bir de boru hattı geçiyor

içimizdeki derin mevzu bizi aşıyor çiçeğim

içimden halkların kardeşliği geçiyor, çeto sen hala burda mısın

içimden aşk desem herkes merhaba diyor bayrak açıyor

içimden inleyen nağmeli bir çiçek geçiyor / duruyor sonra terlerini soğutuyor

o zaman aşk kalbimizde yaşar /onu suyla büyütürüz çiçeğim

ben aynada kendisini göremeyen kişiyim / ıssızlaştıkça çorak bir ülke oluyorum

içimden kendi insanlarını büyütüp öldüren lirik bir şehir geçiyor / bahçeler geçiyor bir de, çiçeksiz ve ağaçsız

ben gayrı umumi bahçelerde seni sularken paslanan su bidonuyum

içimden böyle bir şarkı geçiyor, notalarını deniz rüzgarlarının çaldığı gelişigüzel isabetsiz şarkılar / kalbini ıskalıyorum çiçeğim

kalbine nişan alıyorum içimden bir ok geçiyor / afrika geçiyor, sımcıcak çöl kumlarını kavuran kızıl güneş geçiyor

içimden sana doğru transit bir yol geçiyor / gümrüklerin kaldırıldığı

çiçeğim bütün gümrüklerin sahiplerini bir peçete gibi büzüştüren tır şoförü geçiyor içimden

toprak evlerin ve kurak tarlaların yorgun rençperleri geçiyor içimden / bir de çamurlu sular geçiyor

şehir hatları geçiyor radyosunda futbol haberleri dolaşan bir uçak geçiyor / kanatsız bir ufo geçiyor

içimden bir falcı geçiyor fanusunu barbarlara kaptırmış / çarşı pazar geçiyor içimden

içimden pazara çıkan bir teyze geçiyor bir de elma şekeri diye tutturan sümüklü veletler

içimden çiçekleri sonradan tanımış çekingen bir çocuk geçiyor / burda çekimser kalıyorum çiçeğim

sıradaki şarkı senin için geliyor / içimden bir coşku sokağa taşıyor çiçeğim

kendimi çay içmek için yaratılmış klasik türk erkeği gibi hissediyorum bazen

sabahları uyumamak için içimden "that's the way i like iiitttt... uh-huh uh-huh!” şarkısını çalıyorum

ayakkabıyı daha farklı görmeye başlıyorum / ufkum açılıyor çiçeğim

nutellanın sadece nutella olmadığını anladım bir de

seni nutellalayarak mı yemeli yoksa nutellalamalayarak mı yemeli hala bunu düşünmekteyim

yoksa ben insan değil miyim çiçeğim?

Mühür dergisi, 41. sayı

Featured Review
Tag Cloud
Henüz etiket yok.
bottom of page